مرکز فروش انواع راهبند و سیستم های کنترل تردد

شرکت آگسا تولید کننده و عرضه کننده ی انواع سیستم های کنترل تردد و بازرسی در کشور*************** کارشناس فروش : 09136500337

مرکز فروش انواع راهبند و سیستم های کنترل تردد

شرکت آگسا تولید کننده و عرضه کننده ی انواع سیستم های کنترل تردد و بازرسی در کشور*************** کارشناس فروش : 09136500337

شرکت فنی مهندسی آگسا همراه با کادری حرفه ای بزرگترین مرکز تخصصی تولید_واردات_و فروش و نصب و راه اندازی انواع راهبندهای اتوماتیک در کشور میباشد
تولید انواع راهبندهای اتوماتیک بازویی
تولید انواع راهبندهای اتوماتیک ستونی
تولید انواع راهبندهای اتوماتیک امنیتی
تولید انواع راهبندهای اتوماتیک میله ای
تولید انواع راهبندهای اتوماتیک ضد تروریست
انواع گیت های تردد
گیت بازرسی فلزیاب
تولید انواع فلزیاب
تولید انواع سیستم های تشخیص مواد منفجره و مواد مخدر


این مجموعه به عنوان برترین تولید کننده ی انواع راهبندهای اتوماتیک در کشور آماده ی ارایه خدمات در زمینه سیستم های کنترل تردد و حفاظتی به شما هم وطنان گرامی در سرتاسر کشور میباشد.
کارشناس فروش :09136500337

راهبند امنیتی مدل دفنی

پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۰، ۰۵:۵۵ ق.ظ
راهبند امنیتی مدل دفنی

این نوع راهبندها در 2 تیپ شهری و نظامی طراحی و تولید شده‌اند. تیپ شهری آنها دارای شکل ساده‌تری بوده و برای آنکه در اذهان عمومی طرز فکر خاصی صورت نگیرد، مورد استفاده قرار می گیرند.

تیپ نظامی آنها ظاهری خشن‌تر و قدرتمندتر داشته و جهت استفاده در مراکز فوق امنیتی همانند پادگان‌های نظامی، مراکز هسته‌ای و… مورد استفاده قرار میگیرند.

نصب این نوع راهبندها با حفاری عمیق انجام می‌شود.

کارکرد راهبندهای امنیتی دفنی به این صورت می‌باشد که در زمانی که نیاز به سد معبر توسط آنها باشد، از دل زمین بیرون می‌آیند و تا ارتفاع 80 الی 90 سانتی‌متر را پوشش میدهند.

این نوع راهبندها دارای بدنه‌ای بسیار قدرتمند بوده و می‌توانند ضربه‌ی جسمی با وزن 40 تن که با شتاب 120 کیلومتر برساعت با آنها برخورد می‌کن را تحمل نمایند.

راهبندهای امنیتی دفنی نیز انواعی دارند که به بررسی انواع مدل های تولید آنها توسط این مجموعه بزرگ می پردازیم :

  1. راهبند امنیتی ابابیل: راه بند فوق امنیتی دفنی و دارای سرنیزه روی بدنه ی خود جهت از کار انداختن شنی تانک و انواع خودروی زرهی .
  2. راهبند امنیتی زلزال: راهبند فوق امنیتی دفنی و دارای سرنیزه روی بدنه ی خود همانند مدل ابابیل با قابلیت استفاده به عنوان سنگر و نصب اسلحه روی آن.
  3. راهبند امنیتی فجر: گیت امنیتی دفنی بدون سرنیزه مناسب جهت نصب در ارگان های دولتی، پالایشگاه ها، وزارتخانه‌ها و…
  4. راهبند امنیتی قاهر: این راه بند امنیتی جهت نصب در آب طراحی شده و قابلیت مسدود سازی معابر آبی را داراست. راهبند قاهر برای استفاده در بنادر و خطوط مرزی آبی بسیار کارآمد است و توانایی جلوگیری عبور کشتی و قایق های پر سرعت را دارد.
  5. راهبند امنیتی مرصاد: در واقع همان راه بند ستونی یا بولارد می باشد. با این تفاوت که دارای بدنه ای بسیار قدرتمند تر میباشد. و همچنین میتواند در برابر ضربه جسمی با وزن ۴۰ تن و سرعت ۱۲۰ کیلومتر مقاومت کند.
  6. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید: 09136500337

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی