مرکز فروش انواع راهبند و سیستم های کنترل تردد

شرکت آگسا تولید کننده و عرضه کننده ی انواع سیستم های کنترل تردد و بازرسی در کشور*************** کارشناس فروش : 09136500337

مرکز فروش انواع راهبند و سیستم های کنترل تردد

شرکت آگسا تولید کننده و عرضه کننده ی انواع سیستم های کنترل تردد و بازرسی در کشور*************** کارشناس فروش : 09136500337

شرکت فنی مهندسی آگسا همراه با کادری حرفه ای بزرگترین مرکز تخصصی تولید_واردات_و فروش و نصب و راه اندازی انواع راهبندهای اتوماتیک در کشور میباشد
تولید انواع راهبندهای اتوماتیک بازویی
تولید انواع راهبندهای اتوماتیک ستونی
تولید انواع راهبندهای اتوماتیک امنیتی
تولید انواع راهبندهای اتوماتیک میله ای
تولید انواع راهبندهای اتوماتیک ضد تروریست
انواع گیت های تردد
گیت بازرسی فلزیاب
تولید انواع فلزیاب
تولید انواع سیستم های تشخیص مواد منفجره و مواد مخدر


این مجموعه به عنوان برترین تولید کننده ی انواع راهبندهای اتوماتیک در کشور آماده ی ارایه خدمات در زمینه سیستم های کنترل تردد و حفاظتی به شما هم وطنان گرامی در سرتاسر کشور میباشد.
کارشناس فروش :09136500337

۱۷ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

فروش انواع راهبند اتوماتیک بازویی در سراسر استان تهران همراه با نصب کامل و اصولی توسط شرکت آگسا ، مرکز تخصصی تولید و فروش انواع سیستم های کنترل تردد و راهبند و با ارائه ی 2 سال گارانتی معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش آماده ی خدمات رسانی به شما عزیزان در استان تهران می باشد.

راهبندهای اتوماتیک بازویی تشکیل شده از یک بدنه(دارای موتور،برد و گیبرکس) و بازو که در انواع مختلف تلسکوپی،ساده،فنس دار و تاشوی 180 درجه و 90 درجه در استان تهران ارائه می شود.

راهبند های بازویی شرکت آگسا در 3 مدل به شرح زیر در استان تهران ارائه می شود:

راهبند بازویی مدل 406et با قدرت موتور 110 وات و تردد 500 بار در شبانه روز

راهبند بازویی مدل 506nt با قدرت موتور 150 وات و تردد 1200 بار در شبانه روز

راهبند بازویی مدل 606ft با قدرت موتور 200 وات و تردد نامحدود

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با واحد فروش تماس حاصل فرمایید:

09136500337

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۰۰ ، ۰۲:۲۸

فروش انواع راهبند اتوماتیک شرکت آگسا در شهر اراک با ارائه ی 2 سال گارانتی معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش همراه با کادری حرفه ای و متخصص در زمینه ی تولید،فروش و نصب  راهبند آماده ی خدمات رسانی به شما گرامیان در شهر اراک می باشد.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش تماس حاصل فرمایید:

09136500337 خانم خاقانی

راهبند های اتوماتیک در انواع مختلف توسط شرکت اگسا در شهر اراک ارائه می شود از جمله : راهبند بازویی،راهبند امنیتی،راهبند ستونی،راهبند آکاردئونی

راهبند بازویی: تشکیل شده از یک بدنه و یک بازو برای کنترل عبور و مرور وسایل نقلیه در شهر اراک می باشد.این راهبند ها با انواع بازوی ساده،تلسکوپی،فنس دار، تاشوی 90 درجه و 180 درجه عرضه می شود.

راهبند امنیتی:طراحی شده جهت جلوگیری از ورود خودروهای غیر مجاز و پیشگیری از حملات تروریستی در نهادها و اماکن حساس و مهم کشوری در شهر اراک ارائه می شود.

راهبند ستونی:در دو نوع امنیتی و ترافیکی به صورت اتومات که مانند راهبند های امنیتی کف خواب در زمین حفاری شده به عمق 1 متر در شهر اراک نصب می شوند.

راهبند آکاردئونی:در دو نوع دستی و اتومات برای کنترل عبور و مرور افراد و و سایل نقلیه که به صورت کشویی باز و بسته می شود در شهر اراک ارائه می شود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۰۰ ، ۰۲:۲۳

راهبند‌ها سیستم هایی هستند که برای کنترل عبور و مرور وسایل نقلیه و افراد در مدل های مختلف طراحی و تولید شده اند.شرکت آگسا مرکز تخصصی تولید و فروش سیستم های کنترل تردد و راهبند انواع راهبند ها به شرح زیر را ارائه می‌دهد:

راهبند بازویی: تشکیل شده از یک بدنه و یک بازو در دو نوع اتومات و دستی طراحی شده است.راهبند بازویی شرکت آگسا با قابلیت اتصال به کلیه ی سیستم های کنترل تردد و قدرت موتورهای مختلف عرضه می شود.همچنین بازوی این راهبند ها در مدل های:ساده،تلسکوپی،فنس دار و تاشوی 90 درجه و 180 درجه ارائه می شود.

راهبند امنیتی : سیستم هایی هستند که با هدف پیشگیری از حملات تروریستی و جلوگیری از ورود غیر مجاز وسایل نقلیه ی سبک و سنگین طراحی شده است.

 

راهبند آکاردئونی: راهبند های آکاردئونی یا به اصطلاح کشویی در دو نوع دستی و اتومات تولید و عرضه می شوند،این راهبندها به دلیل پوشش کامل مسیر مناسب برای نصب در مکان هایی مانند ورودی بخش تولید و یا انبار کارخانه ها،یا کلیه ی مکان هایی که احتیاج به کنترل ورود و خروج افراد و یا وسایل نقلیه دارد.

راهبند آکاردئونی دستی به دلیل نوع ساختار نیز می تواند برای مکان هایی که به دلیل محدودیت فضا قابلیت استفاده از راهبند اهرمی یا بازویی را ندارد به کار برده شود.

راهبند ستونی:راهبندهای ستونی یا بولارد در دو نوع معمولی و یا امنیتی می باشد، راهبند های ستونی معمولی مناسب برای پیاده رو ها ،مجتمع های مسکونی،تجاری،ادارات می باشد اما راهبند های امنیتی یا ضد تروریستی برای مکان های نظامی و یا سازمان هایی که از حساسیت بالایی برخوردارند مناسب می باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش تماس حاصل فرمایید:

09136500337

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۰۰ ، ۰۲:۲۴

فروش راهبند بازویی در سیستان و بلوچستان توسط شرکت فنی مهندسی آگسا مرکز تخصصی تولید و فروش سیستم های کنترل تردد و راهبند،با بیش از 10 سال سابقه ی موفقیت آمیز و درخشان و همراه با تیمی حرفه ای آماده ی ارائه ی خدمات به هموطنان عزیر در استان سیستان و بلوچستان می باشد.

همچنین این شرکت جهت کسب اطمینان مشتریان گرامی و ضمانت محصولات خود 2 سال گارانتی معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید: 09136500337

راهبندهای بازویی در سیستان بلوچستان با هدف کنترل عبور و مرور وسایل نقلیه به مکان مورد نظر طراحی و عرضه شده است.مانند : پارکینگ ها،شهرک ها،مجتمع ها،ایست بازرسی ها،ادارات و سازمان ها،بیمارستان ها،دانشگاه ها و...

انواع بازوی راهبند :بازوی ساده،بازوی تلسکوپی قابل تنظیم،بازوی تاشو 90 درجه و 180 درجه مناسب برای مکان هایی با محدویت ارتفاع و یا بادخیز،بازوی فنس دار با پوشش کامل مسیر در سیستان و بلوچستان عرضه می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۰۰ ، ۰۲:۱۲

فروش راهبند بازویی در چهار محال و بختیاری

شرکت آگسا مرکز تخصصی تولید و فروش انواع راهبند در استان چهارمحال و بختیاری همراه با تیمی متخصص و حرفه ای در زمینه تولید ،فروش و نصب راهبند و سیستم های کنترل تردد و سال های سابقه درخشان و موفقیت آمیز آماده ی ارائه ی خدمات به شما هم وطنان گرامی در استان چهارمحال و بختیاری می باشد. همچنین این شرکت جهت تضمین محصولات خود و اطمینان بخشی به مشتریان گرامی 2 سال گارانتی معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

شماره ی تماس کارشناس فروش : 09136500337

راهبند های شرکت آگسا در استان چهار محال و بختیاری قابلیت اتصال به کلیه ی سیستم های کنترل تردد را دارا است.

فروش راهبند بازویی مدل agsa406et با قدرت موتور 110 وات و میزان تردد 500 بار در یک 24 ساعت در استان چهارمحال و بختیاری

فروش راهبند بازویی مدل agsa506nt با قدرت موتور 150 وات و میزان تردد 1200 بار در یک 24 ساعت در استان چهارمحال و بختیاری

فروش راهبند بازویی مدل agsa606ft با قدرت موتور 200 وات و میزان تردد نامحدود در استان چهارمحال و بختیاری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۰۰ ، ۰۲:۳۹

فروش راهبند در گلستان_تعمیر راهبند در گلستان

فروش راهبند در گلستان توسط شرکت فنی مهندسی آگسا مرکز تخصصی تولید و عرضه انواع راهبند همراه با تیمی حرفه ای در زمینه ی تولید،فروش و نصب راهبند و سیستم های کنترل تردد و ارائه ی 2 سال گارانتی معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش آماده ی خدمات رسانی به هموطنان گرامی در استان گلستان می باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش ما تماس حاصل فرمایید:

09136500337 خانم خاقانی

راهبند در گلستان در مدل های متفاوت عرضه مش شود از جمله: راهبند بازویی، راهبند امنیتی کف خواب،راهبند ستونی،راهبند آکاردئونی ، که با توجه به نیاز مشتری و با مشاوره ی کارشناس شرکت مدل مناسب برای مکان شما انتخاب و بررسی می شود.

راهبند در گلستان به طور کل برای کنترل عبور و مرور وسایل نقلیه و یا حتی افراد استفاده می شود.

راهبند بازویی در دو نوع اتوماتیک و دستی مناسب برای ورودی و خروجی پارکینگ ها،مجتمع ها،شهرک ها ،سازمان ها و ادارات و غیره و با هدف کنترل عبور و مرور وسایل نقلیه در گلستان  ارائه می شود همچنین بازوی این مدل راهبند به این شرح است: بازوی تلسکوپی قابل تنظیم،بازوی فنس دار،بازوی تاشوی 180 درجه و 90 درجه

راهبند امنیتی با هدف مسدود کردن کامل مسیر و جلوگیری از ورود وسایل نقلیه سبک و سنگین و پیشگیری از حملات تروریستی طراحی شده است، که در مدل های زیر در گلستان ارائه می شود:راهبند امنیتی فجر،راهبند امنیتی زلزال و ابابیل با ظاهری نظامی،راهبند امنیتی شاهد،راهبند امنیتی سجیل،راهبند امنیتی خیبر

راهبند های ستونی نیز در دو مدل امنیتی و ترافیکی عرضه می شود که این مدل راهبند هم مانند راهبند های کف خواب نیاز به حفاری زمین دارند.

راهبند های آکاردئونی در دو نوع دستی و اتوماتیک در گلستان ارائه می شود.

که در دسته بندی ای دیگر به این گونه است(سبک،قابل حمل،نیمه سنگین و سنگین)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۰۰ ، ۰۲:۴۴

فروش راهبند بازویی در کردستان_تعمیر راهبند در کردستان

شرکت فنی مهندسی آگسا برترین مرکز تخصصی تولید و فروش راهبند در کردستان همراه با تیمی حرفه ای و مجرب آماده ی ارائه ی خدمات به شما هموطنان عزیز در سرتاسر استان کردستان می باشد.همچنین راهبند های این شرکت دارای 2 سال گارانتی معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

شماره ی تماس:09136500337 خانم خاقانی

راهبند های بازویی در انواع مختلف متناسب با میزان تردد در مکان شما و همچنین کیفیت مد نظر شما در کردستان عرضه می شود.که مناسب برای نصب در :پارکینگ ها،ادارات و سازمان ها،مجتمع ها،شهرک ها و غیره است.

فروش راهبند بازویی فک در کردستان

فروش راهبند بازویی فادینی در کردستان

فروش راهبند بازویی بتا در کردستان

فروش راهبند بازویی آگسا در کردستان

فروش راهبند بازویی زومر در کردستان

فروش راهبند بازویی سیماران در کردستان

فروش راهبند بازویی نایس در کردستان

فروش راهبند بازویی وی تو در کردستان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۰۰ ، ۰۳:۴۴

فروش راهبند پارکینگ در لرستان با بهترین قیمت و برترین کیفیت

راهبند اتوماتیک پارکینگ مناسب برای نصب در:ادارات و سازمانها،پارکینگ های عمومی و خصوصی،مجتمع های تجاری و مسکونی،شهرک های صنعتی و مسکونی و.... در استان لرستان می باشد.

شرکت فنی مهندسی آگسا عامل فروش و نصب و راه اندازی انواع راهبند پارکینگ همراه با تیمی حرفه ای آماده ی خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد:

راهبند پارکینگ بی اف تی در لرستان

راهبند پارکینگ بتا در لرستان

راهبند پارکینگ سیماران در لرستان

راهبند پارکینگ آگسا در لرستان

راهبند پارکینگ نایس در لرستان

راهبند پارکینگ فک در لرستان

راهبند پارکینگ فادینی در لرستان

راهبند پارکینگ بارزانته در لرستان

راهبند پارکینگ بریزی در لرستان

راهبند پارکینگ گلدن گیت در لرستان

این شرکت جهت اطمینان خاطر هموطنان گرامی 2 سال گارانتی معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش برای محصولات خود در نظر گرفته است.

همچنین با گردآوری سایر محصولات و سیستم های کنترل تردد توانسته است به نیاز هموطنان گرامی در استان لرستان پاسخ دهد از جمله:

راهبند های امنیتی،راهبندهای ستونی،راهبندهای آکاردئونی،قفل هوشمند،راکت فلزیاب و گیت فلزیاب،و...

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید:

09136500337 خانم خاقانی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۰۰ ، ۰۳:۳۳

 فروش انواع راهبند در مازندارن توسط شرکت آگسا مناسب برای نصب در:

پارکینگ های عمومی و خصوصی در مازندران

ادارات و سازمان ها در مازندران

شهرک های صنعتی و مسکونی در مازندران

مجتمع های تجاری،اداری و مسکونی در مازندران

دانشگاه ها،فرودگاه ها و بیمارستان ها در مازندران

ایست بازرسی ها و... در مازنداران

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره ی رایگان خرید راهبند با شماره ی 09136500337 تماس حاصل فرمایید.

انواع برندهای راهبند عرضه شده توسط این شرکت:

راهبند بازویی فک در مازندران

راهبند اهرمی فادینی در مازندران

راهبند میله ای زومر در مازندران

راهبند برقی آگسا در مازندران

راهبند اتوماتیک گلدن گیت در مازندران

راهبند پارکینگ بارزانته در مازندران

راهبند خودرویی نایس در مازندران

راهبند بالابر کانه گیتس در مازندران

همچنین راهبند های این شرکت دارای 2 سال گارانتی معتبر و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۰۰ ، ۰۲:۵۷
راهبند امنیتی مدل دفنی

این نوع راهبندها در 2 تیپ شهری و نظامی طراحی و تولید شده‌اند. تیپ شهری آنها دارای شکل ساده‌تری بوده و برای آنکه در اذهان عمومی طرز فکر خاصی صورت نگیرد، مورد استفاده قرار می گیرند.

تیپ نظامی آنها ظاهری خشن‌تر و قدرتمندتر داشته و جهت استفاده در مراکز فوق امنیتی همانند پادگان‌های نظامی، مراکز هسته‌ای و… مورد استفاده قرار میگیرند.

نصب این نوع راهبندها با حفاری عمیق انجام می‌شود.

کارکرد راهبندهای امنیتی دفنی به این صورت می‌باشد که در زمانی که نیاز به سد معبر توسط آنها باشد، از دل زمین بیرون می‌آیند و تا ارتفاع 80 الی 90 سانتی‌متر را پوشش میدهند.

این نوع راهبندها دارای بدنه‌ای بسیار قدرتمند بوده و می‌توانند ضربه‌ی جسمی با وزن 40 تن که با شتاب 120 کیلومتر برساعت با آنها برخورد می‌کن را تحمل نمایند.

راهبندهای امنیتی دفنی نیز انواعی دارند که به بررسی انواع مدل های تولید آنها توسط این مجموعه بزرگ می پردازیم :

  1. راهبند امنیتی ابابیل: راه بند فوق امنیتی دفنی و دارای سرنیزه روی بدنه ی خود جهت از کار انداختن شنی تانک و انواع خودروی زرهی .
  2. راهبند امنیتی زلزال: راهبند فوق امنیتی دفنی و دارای سرنیزه روی بدنه ی خود همانند مدل ابابیل با قابلیت استفاده به عنوان سنگر و نصب اسلحه روی آن.
  3. راهبند امنیتی فجر: گیت امنیتی دفنی بدون سرنیزه مناسب جهت نصب در ارگان های دولتی، پالایشگاه ها، وزارتخانه‌ها و…
  4. راهبند امنیتی قاهر: این راه بند امنیتی جهت نصب در آب طراحی شده و قابلیت مسدود سازی معابر آبی را داراست. راهبند قاهر برای استفاده در بنادر و خطوط مرزی آبی بسیار کارآمد است و توانایی جلوگیری عبور کشتی و قایق های پر سرعت را دارد.
  5. راهبند امنیتی مرصاد: در واقع همان راه بند ستونی یا بولارد می باشد. با این تفاوت که دارای بدنه ای بسیار قدرتمند تر میباشد. و همچنین میتواند در برابر ضربه جسمی با وزن ۴۰ تن و سرعت ۱۲۰ کیلومتر مقاومت کند.
  6. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید: 09136500337

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۰۰ ، ۰۵:۵۵